پرواز یاران سیرنگ
باتری و موتورهای پهپاد کشاورزی

برای اطلاع از قیمت پیش از سفارش از طریق سایت، تماس تلفنی یا روش های دیگر استعلام گرفته شود.

باتری و موتورهای پهپاد کشاورزی

باتری و موتور های پهپاد کشاورزی دارای برند های مختلفی هستند و با نام های تجاری متعدد در بازار عرضه می‌شوند. از این تعداد بسیار زیاد باتری های پهپاد، برخی از آن ها کارایی مناسبی داشته و برخی از آن ها قابلیت استفاده خوب را ندارند. لازم به ذکر است که پهپاد های محلول پاش با مخزن هایی در اندازه های حجم بالا، به باتری پر قدرت تری نیاز دارند. موتور و باتری پهپاد ها دارای دو نوع خارجی و ایرانی هستند که سیرنگ بهترین آن ها را به فروش می‌رساند.

 

خرید باتری پهپاد کشاورزی

همانطور که دانستید، باتری پهپاد کشاورزی دارای ابعاد و میزان ظرفیت های متفاوتی نیز هستند. اکثریت این باتری ها از نوع لیتیوم پلیمری هستند که کابل بالانسر نیز دارند. به طور کلی قطعات پهپاد کشاورزی دارای هزینه های بالایی هستند و شما باید در حفظ آن ها و سلامت دستگاه خود کوشا باشید. دغدغه برخی از افراد این است که بعد از خرید باتری و موتور پهپاد های کشاورزی چند روز زمان می‌برد تا قطعات خریداری شده ارسال شود و یا بتوانند تحویل گیرند. به طور کلی باید ذکر کنیم که ارسال کالا توسط فروشگاه پهپاد سیرنگ بسیار سریع و در کوتاه ترین زمان انجام می‌شود. شما می‌توانید در زمان کمی قطعه خریداری شده مانند باتری پهپاد را در سراسر ایران تحویل بگیرید.

 

باتری پهپاد

خرید موتور پهپاد کشاورزی

موتور پهپاد ها دارای دمای کاری بوده و برخی از آن ها قابلیت ضد آب بودن، دارند. جالب است بدانید که برخی از موتورهای پهپاد های کشاورزی کم مصرف هستند و وزن سبکی دارند. تیم سیرنگ در تلاش است تا نیاز کشاورزان از خرید پهپاد کشاورزی و تامین قطعات را با بهترین حالت رفع نماید.

به عنوان مثال موتور ایکس 8 پهپاد کشاورزی همانند موتور ایکس 6 دارای 12 سلول لیتیوم پلیمری است که وزن تقریبی سبکی دارد. از این موتور ها معمولا برای مخزن 15 لیتری پهپاد استفاده می‌کنند که ضد آب هستند و به همین دلیل در پهپاد سمپاش با مشکل مواجه نمی‌شوند. نیاز نیست تا در هر زمان نگران خرابی موتور پهپاد کشاورزی خود باشید زیرا این قطعات دارای چراغ های هشدار هستند. بدنه موتور باید دارای مقاومت مناسب باشد تا در بربر ضربه های ناگهانی آسیب نبیند. این نوع موتور ذکر شده ثبات عملکردی فوق العاده ای دارد.

اهمیت باتری و موتور در کار پهپاد

درواقع کساورزانی که دائما از پهپاد های کشاورزی استفاده می‌کنند، می‌دانند که داشتن باتری قوی و مطمئن اهمیتی بسیار دارد زیرا انرژی حاصل از باتری برای انجام فعالیت های پهپادی نیاز است. در صورتی که یک نقص فنی در باتری پهپاد ایجاد شود، فعالیت موتور و سیستم کنترلی دستگاه با اشکال مواجه می‌شود. بنابراین اگر مشکلی برای باتری پهپاد به وجود آید، سلامت موتور پهپاد به طور بسیار جدی به خطر می‌افتد.

باتری یکی از مهمترین بخش برای پهپاد سمپاش بشمار می‌رود که نیاز است تا دستگاه در این نوع، باتری با ظرفیت بالا داشته باشند. هرچه میزان ظرفیت باتری بیشتر باشد به همان اندازه از نظر هزینه با افزایش رو به رو خواهید بود. اما باید توجه داشته باشید که خرید یک باتری نامعتبر، علاوه بر اینکه به شما آسیب می‌زند، سود سمپاشی را به حداقل می‌رساند. زیرا پهپاد به خوبی عملیات را انجام می‌دهد و ممکن است که مقدار سم خیلی بیشتری مورد نیاز باشد.

هرچه موتور پهپاد قوی تر باشد، تاثیر بیشتر بر کارایی و قدرت پروازی آن ها خواهد داشت. یک عامل کوچک نظیر وزن، قدرت کلی و …. اثر قابل توجهی بر عملکرد پهپاد خواهد داشت. سرعت چرخش موتور و پروانه های آن ها با یکدیگر متفاوت است.

 

موتور پهپادچگونه از باتری و موتور پهپاد مراقبت کنیم؟

به طور کلی نیاز است تا برای محافظت از باتری و موتور پهپاد از نوع کشاورزی چندین نکته را بشناسید. پهپاد شما باید دارای سیستم محافظ داخلی در باتری باشد تا بتواند موقعیت و شرایط خطرناک باتری را شناسایی کند و اطلاعات مورد نیاز در این رابطه را به کشاورز و یا خلبان دستگاه بدهد. باتری های هوشمند پهپاد کشاورزی دارای سلول هایی با دقت فوق العاده هستند که از نظر کنترل خدمات و محاسبات در بهترین میزان بازدهی قرار دارد.

شرکت های بسیاری از بزرگترین تولید کننده های باتری پهپاد هستند و شما برای خرید باتری و موتور باید حتما از مشاوران مرتبط مشورت بگیرید. فروشگاه شرکت پرواز یاران سیرنگ این خدمات را به نحو احسن برای شما به اجرا گذاشته و حتی کارشناسان مجربی برای راهنمایی در زمینه خرید باتری و موتور پهپاد کشاورزی گردآوری کرده است.

قیمت خرید باتری و موتور پهپاد

موتور و باتری های پهپاد های کشاورزی دارای قیمت های یکسانی نیستند و هر یک با توجه به نوع کارایی، قدرت چرخش، ابعاد و … هزینه های متفاوتی دارند. موتور سم پاش ها باید قدرت بیشتری داشته باشند زیرا مخزن مایع دارای عملکرد پیچیده ای است و ضمنا باید ضد آب و سم باشند زیرا این موارد مایع هستند و ممکن است که برخی موتور ها در اثر آن ها آسیب ببینند. به همین دلیل است که اینگونه موتور پهپاد دارای هزینه های بالاتری هستند.

باتری و موتور پهپاد را از کجا بخریم؟

فروشگاه های حضوری و اینترنتی زیادی این محصولات را به فروش می‌رسانند اما موتور و باتری در فروشگاه پرواز یاران سیرنگ با قیمت بسیار مناسب و تعرفه های معقول به فروش می‌رسد. این فروشگاه چندین سال است که در زمینه خدمات کشاورزی برای افراد بهترین ها را فراهم کرده و در زمینه توسعه پهپاد های کشاورزی، مهمترین نقش را در کشور داشته است. فقط کافیست تا برای سفارش هر یک از این ابزار و یا انواع پهپاد یا محصولاتی نظیر سموم کشاورزی و …. از طریق راه های ارتباطی و ارسال فرم با کارشناسان ما رتباط برقرار نمایید و یا اگر خودتان دارای دانش کافی هستید، مستقیما باتری و یا موتور و محصولات مورد نظر دیگر خود را سفارش دهید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید.
جدیدترین مقالات
کشاورزی عمودی
کشاورزی هوشمند
کشاورزی عمودی یا کشت طبقاتی

کشاورزی عمودی یک رویکرد نوین به کشاورزی است که به منظور افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش،

نقش پهپادها در هوشمند سازی
پهپادها
نقش پهپادها در بهینه‌سازی زراعت

  نقش پهپادها در هوشمندسازی مزارع در دنیای کنونی با پیشرفت فناوری و علوم کشاورزی،  به عنوان یک رویکرد مهم و نوین در توسعه کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر

تماس با سیرنگ
تلفن: 44166975 , 44166955
ایمیل: infra@sirangplus.com
آدرس: میدان المپیک، خیابان 27، پلاک 11
شنبه تا چهارشنبه: 16:30- 8:30 پنجشنبه: 13:30-8:30