پرواز یاران سیرنگ
بذر پاشی با پهپاد کشاورزی

برای اطلاع از قیمت پیش از سفارش از طریق سایت، تماس تلفنی یا روش های دیگر استعلام گرفته شود.

بذر پاشی با پهپاد کشاورزی

کاشت بذر با پهپاد به اندازه سم پاشی با پهپاد متداول شده است اما هر روزه کشاورزان و باغداران بیشتری با ین روش آشنایی پیدا می‌کنند. پهپاد های بسیاری مخصوص به بذر پاشی طراحی و تولید شده است که هر یک کارایی ومزایای خود را دارند. به طور کلی بذر پاشی با نیروی انسانی بسیار سخت و دشوار است خصوصا اگر زمین کشاورزی در ارتفاعات یا سطوح ناهموار باشد. در گذشته کشاورزان برای تمامی خدمات مورد نیاز خود از نیروی انسانی زیاد و همچنین دستگاه های متنوع زیادی استفاده می‌کردند اما با روی کار آمدن پهپادها بسیاری از این امور کشاورزی تسهیل گشته و هزینه های آن ها کاهش چشمگیری داشته است. در ادامه جزئیات بیشتری را در رابطه با بذرپاشی با پهپاد ذکر می‌کنیم.

فیلم پذرپاشی با پهپاد سیرنگ 

 

 

 

کاشت بذر با پهپاد کشاورزی

بذر پاشی با پهپاد سیرنگ به این صورت است که غلاف های حاوی دانه و یا بذر ها از فاصله ای مناسب و برآورد شده، به سمت زمین پاشیده می‌شوند. کاشت بذر یا انتقال مواد مغذی به خاک زمین با استفاده از پهپاد ها به مقدار قابل توجهی مزایا دارد و مهمترین آن، کوتاه کردن زمان انجام فرآیند می‌باشد.

برخی کشاورزان تصور دارند که از پهپاد ها فقط میتوان برای سم پاشی یا محلول پاشی و مواد مایع استفاده کرد اما باید بدانید که جامد پاشی با این ابزار پیشرفته قابل اجرا است. وجود مخزن جامد پاش، پاشیدن بذر و دانه ها را هدایت میکند. بذر ها در مسیر منظم و یکنواخت بر روی زمین پخش میشوند و تمامی این موارد بر حسب بررسی مختصات زمین اجرا میشود. در این رابطه باید این اطمینان را به شما بدهیم با اینکه بذرپاشی با پهپاد با سرعت بالا انجام می‌شود، هیچ قطعه ای از زمینتان بدون بذر و دانه باقی نمی‌ماند.

 

 

گاهی مواقع شرایط آب و هوایی مشکلات بزرگی را برای کشاورزان و باغداران ایجاد می‌کند و یا گاهی سبب میشود تا نتوانند به درستی بر بذر پاشی نظارت داشته باشند. این مشکل با استفاده از پهپاد سمپاش کشاورزی تا حدودی حل شده زیرا بذر پاشی با پهپاد طی مدت زمان کمی انجام شده و پایان می‌یابد و نیاز نیست که این امر چندین روز انجام شود تا ناگهان با شرایط آب و هوایی نامناسب رو به رو شود. پهپاد ها به گونه ای پیشرفت زیادی را در خدمات کشورزی ایجاد کردند. به عنوان مثال، {سم پاشی با پهپاد}، {محلول پاشی با پهپاد} و بذر پاشی با پهپاد و بسیاری از موارد دیگر از این طریق با دقت بیشتری انجام شده و تولید محصولات افزایشی خواهد بود.

گاهی وسعت زمین زراعی بسیار زیاد است و یا شما محصولات خود را در اندازه بسیار فراوان تولید میکنید تا به سایر کشور ها صادر کنید. بنابراین نیاز دارید تا بذر پاشی با دقت انجام شود که می‌توانید از پهپاد کشاورزی در این زمینه استفاده کنید و یک اقتصاد خوب را برای خود رقم بزنید.

بذرپاشی با پهپاد چه مزایایی دارد؟

همانطور که دانستید، مهمترین مزیت بذرپاشی با پهپاد، مقرون به صرفه بودن آن است زیرا دیگر شما به تعداد نیروی بالا و فردی برای انجام محاسبات و دستگاه های مختلف نیاز ندارید. همانطور که می‌دانید کل جهان روز به روز در حال پیشرفت است و با پر رنگ شدن هوش مصنوعی، توسعه خدمات کشاورزی و استفاده از این دستگاه پیشرفته به جای روش های سنتی قطعا مزایا و فوایدی دارد.

  • فاصله پاشیدن بذر با استفاده از سیستم پیشرفته پهپاد قابل محاسبه و اجرا است.
  • طراحی دقیق این دستگاه ها یا هواپیماهای بدون سرنشین سبب شده تا عملکرد خیلی مطلوب همراه با کارایی فوق العاده پیشرفته داشته باشند.
  • در صورتی که بذر برای زمین زراعی یا باغ ها، کم و یا زیاد باشد، خطرات بسیار زیادی را برای زمین به همراه دارد. به عنوان مثال خاک قوت و مواد مغذی خود را از دست می‌دهد و برای کاشت دفعات بعدی محصول مناسب نخواهد بود که علاوه بر این، ضرر اقتصادی فراوانی برای کشاورز به همراه دارد.
  • اگر شما برای پاشیدن بذر به زمین خود یک پهپاد را خریداری نمایید، به طور دائمی میتوانید از آن استفاده کنید و پوشش گیاهی همیشه یکسانی برای زمین خود ایجاد کنید. ناگفته نماند که هزینه ها را در این مورد برای همیشه کاهش می‌دهید.
  • بذر پاشی در مناطق صعب العبور، به راحتی و بدون چالش انجام می‌شود. دیگر نیاز نیست تا برای زمین با وسعت های بالا، کشاورزان چندین روز برای پاشیدن بذر زمان بگذارند و با پهپاد بذر پاش، محصولات بیشتری را در مدت زمان کمتر تولید و برداشت می‌کنند.
  • بذر پاشی در همه نواحی زمین حتی با وسعت چندین هکتار نیز به طور یکسان انجام می‌شود. این سامانه هوشمند، دارای دقت بسیار بالا است که حتی ارتفاع و شیب زمین و حجم بذر را به راحتی در نظر میگیرد و بر اساس این اطلاعات بذر پاشی را انجام میدهد.
  • این پهپاد ها، دارای دوربین با سنسور مادون قرمز هستند که سلامت گیاهان را بر اساس جذب نور بررسی می‌کنند.

سفارش پهپاد بذرپاش

امروزه در بسیاری از شهر های کشور، با استفاده از پهپاد عملیات بذر پاشی در حال اجرا است اما اگر همچنان نمی‌دانید که چگونه و از کجا باید این پهپاد ها را سفارش دهید، باید ذکر کنیم که فروشگاه پهپاد سیرنگ، در وبسایت خود خدمات مورد نیاز برای هر نوع پهپاد شما را به صورت آنلاین ثبت میکند. به این معنا که شما میتوانید به راحتی پهپاد بذر پاش را در سایت ثبت سفارش کنید. همچنین مشاوران زیادی در جهت اطلاعات بذرپاشی با پهپاد آماده راهنمایی شما هستند و فقط کافیست تا با روش های موجود، ارتباط برقرار نمایید. هزینه این خدمات نسبت به تهیه پرسنل و کشاورزان بیشتر، به اندازه قابل توجهی مقرون به صرفه است و شما میتوانید با برقراری ارتباط، متوجه این موضوع شوید. برای خرید پهپاد کشاورزی با همکاران ما تماس بگیرید. ویا اگر می‌خواهید خدمات سمپاشی خود را به ما بسپارید با مراجعه به سیرنگ پلاس و ثبت سفارش سمپاشی مزارع و باغات خود را به ما بسپارید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید.
جدیدترین مقالات
کشاورزی عمودی
کشاورزی هوشمند
کشاورزی عمودی یا کشت طبقاتی

کشاورزی عمودی یک رویکرد نوین به کشاورزی است که به منظور افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش،

نقش پهپادها در هوشمند سازی
پهپادها
نقش پهپادها در بهینه‌سازی زراعت

  نقش پهپادها در هوشمندسازی مزارع در دنیای کنونی با پیشرفت فناوری و علوم کشاورزی،  به عنوان یک رویکرد مهم و نوین در توسعه کشاورزی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر

تماس با سیرنگ
تلفن: 44166975 , 44166955
ایمیل: infra@sirangplus.com
آدرس: میدان المپیک، خیابان 27، پلاک 11
شنبه تا چهارشنبه: 16:30- 8:30 پنجشنبه: 13:30-8:30