پرواز یاران سیرنگ
محلول پاشی نخلستان با استفاده از پهپاد کشاورزی

برای اطلاع از قیمت پیش از سفارش از طریق سایت، تماس تلفنی یا روش های دیگر استعلام گرفته شود.

محلول پاشی نخلستان با استفاده از پهپاد کشاورزی

محلول پاشی نخلستان با استفاده از پهپاد

محلول پاشی نخلستان با استفاده از پهپاد کشاورزی یکی از روش های نوین محلول پاشی می باشد. امروزه با مکانیزه شدن کشاورزی و ورود دنیای هوشمند و هوش مصنوعی به دنیای کشاورزان، فعالیت هایی از قبیل محلولپاشی، سمپاشی، گرده افشانی، بذرپاشی، مه پاشی، کودپاشی و طیف سنجی آسان تر شده است. از این رو شاهد استقبال زیادی از پهپاد کشاورزی سیرنگ توسط کشاورزان و باغداران هستیم.

 

 

چرا باید از پهپاد سمپاش در برای محلول پاشی نخلستان استفاده کنیم؟

از مزایای ورود پهپاد جهت محلول ‌پاشی نخل می‌توان به مواردی مانند:

  • سرعت بیشتر نسبت به روش سنتی
  • کاهش مصرف سموم
  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه

اشاره کرد. همچنین در محلول‌پاشی با پهپاد دیگر نیازی نیست که کشاورز خود وارد زمین و در تماس مستقیم با سم باشد که این باعث حفظ سلامت کشاورز خواهد شد.

پهپاد کشاورزی

برای محلول پاشی نخل ها باید از پهپاد چند لیتری استفاده کرد؟

پهپادهای محلول پاش دارای مخزن هایی با حجم متفاوت هستند. پهپادهایی که مناسب برای محلول ‌پاشی نخلستان هستند دارای مخازن ۱۶ و ۲۰ لیتری هستند. در محلول‌ پاشی نخلستان، متناسب با میزان تراکم درختان نخل، ۳ الی ۴ پرواز در هر هکتار نیاز است. زمان تقریبی محلول ‌پاشی هر هکتار از نخلستان به کمک پهپاد حدود یک ساعت است.

 

چه میزان آبی برای محلول پاشی در هر هکتار لازم است؟

در مزارع با پاشش ۱۰ لیتر می ‌توان یک هکتار را محلول ‌پاشی کرد. اما برای بعضی از محصولات خاص یا باغات به طبع این میزان متفاوت است که با تنظیم دبی پهپاد میزان مطلوبی را می توان برای پاشش تعیین کرد. مدت زمان هر پرواز ۷_۱۰ دقیقه است که متناسب با نوع پرنده و همچنین باغ، محصول و زمین زراعی می باشد که به طور میانگین در این مدت ۱ الی ۱.۵ هکتار محلول ‌پاشی انجام می شود. معمولا هر تیم پهپادی می تواند در یک روز بین ۳۰ الی ۵۰ هکتار را سم‌ پاشی کند.

 

نتیجه گیری

در محلول‌ پاشی نخیلات، ابتدا با استفاده از پهپاد مساحی دقیق را تصویر برداری می کنند و نقشه سه بعدی نخلستان را بدست می آورند. این موضوع از مصرف زیاد و اسراف در سم جلوگیری می ‌کند. در نهایت هم چون کشاورز به طور مستقیم در نخلستان برای سم پاشی حضور نمی یابد، از مضرات سموم در امان خواهد بود. برای خرید پهپاد کشاورزی با همکاران ما تماس بگیرید. ویا اگر می‌خواهید خدمات سمپاشی خود را به ما بسپارید با مراجعه به سیرنگ پلاس و ثبت سفارش سمپاشی مزارع و باغات خود را به ما بسپارید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید.
جدیدترین مقالات
کشاورزی عمودی
کشاورزی هوشمند
کشاورزی عمودی یا کشت طبقاتی

کشاورزی عمودی یک رویکرد نوین به کشاورزی است که به منظور افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش،

نقش پهپادها در هوشمند سازی
پهپادها
نقش پهپادها در بهینه‌سازی زراعت

  نقش پهپادها در هوشمندسازی مزارع در دنیای کنونی با پیشرفت فناوری و علوم کشاورزی،  به عنوان یک رویکرد مهم و نوین در توسعه کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر

تماس با سیرنگ
تلفن: 44166975 , 44166955
ایمیل: infra@sirangplus.com
آدرس: میدان المپیک، خیابان 27، پلاک 11
شنبه تا چهارشنبه: 16:30- 8:30 پنجشنبه: 13:30-8:30