پرواز یاران سیرنگ
پیشرفته ترین مدل پهپادهای کشاورزی

برای اطلاع از قیمت پیش از سفارش از طریق سایت، تماس تلفنی یا روش های دیگر استعلام گرفته شود.

پیشرفته ترین مدل پهپادهای کشاورزی

 

پهپادهای کشاورزی امروزه بهترین انتخاب برای کشاورزانی است که دوست دارند مزارع و باغات خود را به صورت استاندارد سمپاشی یا گرده افشانی کنند. در این مقاله قصد داریم تا پیشرفته ترین مدل های پهپادهای سمپاش کشاورزی موجود در جهان را به شما معرفی کنیم.

رکوردشکنی پهپادهای سیرنگ در دنیا!!

 

مدل هایی از پهپادهای کشاورزی:

پهپاد DJI Agras MG-1

این “DJI Agras MG-1” یک دستگاه چند منظوره است که می‌تواند سموم دفع آفات، علف‌کش‌ها و کودهای شیمیایی را با سرعت‌های مختلف اسپری کند و کارایی کشاورزی را به بالاترین حد خود برساند و آن را به بهترین پهپاد برای کشاورزان تبدیل کند.

امکانات این پهپاد

سیستم محرکه قدرتمند:

از آنجایی که موتور محرکه قدرتمند MG-1 می تواند تا 10 کیلوگرم محموله مایع مانند حشره کش ها و کودها را به دلیل ترکیب سرعت و قدرت حمل کند، یک منطقه 4000 تا 6000 متر مربعی ممکن است د

ر حدود 10 دقیقه اسپری شود که 40 تا 60 برابر سریعتر از سمپاشی دستی است.

قابلیت اطمینان و طول عمر:

MG-1 دارای بدنه مهر و موم شده و سیستم خنک کننده گریز از مرکز یکپارچه است که هم کارآمد و هم مؤثر است. هوای اطراف هنگام پرواز از طریق ورودی جلو وارد هواپیما می شود و یک سیستم فیلتر سه گانه از گرد و غبار و زباله ها جلوگیری می کند. سپس هوا از میان بازوهای هر هواپیما جریان می‌یابد تا به موتورها برسد و گرما را از تمام اجزا و کل ساختار قبل از خروج و دفع آن جذب می‌کند. طول عمر پیش بینی شده هر موتور در صورت ترکیب با خنک کننده و فیلتراسیون تا سه برابر افزایش می یابد.

سیستم پاشش هوشمند اسپری خود را با توجه به سرعت هواپیما تنظیم می کند و اطمینان حاصل می کند که اسپری یکنواخت همیشه اعمال می شود. به این ترتیب دوز آفت کش یا کود مورد استفاده برای جلوگیری از آلودگی و صرفه جویی در هزینه به دقت کنترل می شود. این پهپاد دارای طراحی تاشو Y شکل است که نیاز به تجهیزات نصب اضافی را از بین می برد. به لطف جوی استیک های بسیار پاسخگو و کلیدهای عملکردی در دسترس که زندگی کشاورزی را آسان کرده اند، سمپاشی کشاورزی آسان تر از همیشه است. بازوهای موتور هواپیما به سمت داخل جمع می شوند و حمل و نقل آن را در صندوق عقب خودرو آسان می کند.

 

پهپادهای کشاورزی؛ پهپاد Mavic 2

پهپاد Mavic 2 هنوز هم تنها نمونه موجود در بازار هستند که دارای حسگرهای همه جهت اجتناب از موانع هستند که آنها را به ایمن ترین در آسمان تبدیل می کند. این پهپاد برای نظارت ایده آل است زیرا برد انتقال تصویر 18 کیلومتری دارد. این می تواند منطقه وسیعی را زیر نظر داشته باشد و برای استفاده حرفه ای بسیار قابل اعتماد است. این پهپاد مجهز به چهار حسگر مجزا است که در هنگام استفاده پایداری فوق‌العاده‌ای می‌دهد و اطمینان می‌دهد که در طول پرواز هیچ تصادف یا آسیبی وجود ندارد.

چرا Mavic 2 جزء بهترین پهپادهای کشاورزی است؟

برد آن 18 کیلومتر و زمان پرواز آن 31 دقیقه است. با دوربین CMOS 1/2.3 اینچی، با تعداد پیکسل موثر 12 میلیون، می‌توان عکس‌ها و فیلم‌های خارق‌العاده‌ای گرفت. این پهپاد با وزن 907 گرم و ظرفیت باتری 3850 میلی آمپر ساعتی، بهترین پهپاد برای کشاورزان است.

 

پهپاد DJI Phantom 4

سیستم آب، انواع خاک، آفات و عفونت های قارچی همه تحت پوشش این “DJI Phantom 4” هستند. عکس‌های برش این پهپاد حاوی اطلاعات مادون قرمز و طیف بصری است. عکس‌ها اطلاعات مفیدی را به من ارائه می‌دهند تا به عمویم بدهم که به او در نظارت بر زمین‌هایش در طول فصل زراعی به دلیل پوشش وسیع منطقه و گرفتن مکرر آنها کمک می‌کند. این پهپاد بهترین پهپاد برای کشاورزان و برای نظارت بر محصولات است.

امکانات این پهپاد

سنسور CMOS 1 اینچی 20 مگاپیکسلی:

یک سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی CMOS به دوربین آنبورد اضافه شده است. این اولین دوربین DJI است که از شاتر مکانیکی استفاده می‌کند که اعوجاج شاتر غلتشی را که می‌تواند هنگام عکس‌برداری از سوژه‌های متحرک سریع یا پرواز با سرعت بالا رخ دهد، از بین می‌برد.

اجتناب و سنجش موانع:

سنسورهای دوگانه دید عقب و سیستم‌های حسگر مادون قرمز به سیستم FlightAutonomy برای سنجش موانع 5 جهته و اجتناب از موانع 4 جهته اضافه شده‌اند. آنها امن ترین در آسمان هستند زیرا سنسورهای اجتناب از مانع دارند. با فناوری اجتناب از موانع، پهپاد من با خیال راحت پرواز می کند و من می توانم با اطمینان پرواز کنم.

 

پهپادهای کشاورزی؛ پهپاد DJI Mavic Pro

این پهپاد بر فراز مزرعه من پرواز می کند، معمولاً با کمک یک سیستم کاملاً خودکار به نام ایستگاه زمینی، و نیروی رو به پایین پروانه ها اسپری را به داخل محصول می راند. این ترفند فوق العاده بهترین پهپاد کاربرد آفت کش برای کشاورزان است.

امکانات این پهپاد

سنسورهای مانع:

“DJI Mavic Pro” هنوز تنها پهپاد موجود در بازار است که دارای سنسورهای همه جهت اجتناب از موانع است که آن را ایمن ترین در آسمان می کند.

بسیار قابل اعتماد:

این پهپاد به دلیل برد 18 کیلومتری انتقال تصویر، برای کشاورزی مناسب است. این می تواند یک منطقه بزرگ را نظارت کند و برای استفاده حرفه ای بسیار قابل اعتماد است. در هنگام استفاده، پهپاد مجهز به چهار حسگر مختلف است که پایداری عالی را فراهم می کند و تضمین می کند که در طول پرواز هیچ گونه تصادف یا آسیبی رخ ندهد.

چرا باید از پهپاد DJI Mavic Pro برای پهپادهای کشاورزی استفاده کنیم؟

برد آن 18 کیلومتر و مدت پرواز 31 دقیقه است. این ابزار همه کاره دارای یک دوربین CMOS 1/2.3 اینچی و تعداد پیکسل موثر 12 میلیون است و می تواند عکس ها و فیلم های شگفت انگیزی بگیرد. وزن این پهپاد 907 گرم و ظرفیت باتری آن 3850 میلی آمپر است که برای کشاورزان ایده آل است.

 

پهپاد DJI Mavic Mini

این پهپاد برای پروژه‌های کم‌هزینه بهترین انتخاب است زیرا کیفیت کار هرگز به خطر نمی‌افتد. این گجت بهترین بودجه برای کشاورزان است. تنها با یک ضربه در برنامه DJI Fly، به لطف گیمبال 3 محوره تثبیت شده و حالت‌های پرواز پیچیده، می‌توانید تا 12 مگاپیکسل عکس، فیلم‌های 2.7K Quad HD، و عکس‌های سینمایی پیچیده به دست آورید. پهپاد مینی با شارژ کامل باتری می تواند تا 30 دقیقه پرواز کند. «DJI Mavic Mini» یک پهپاد کوچک است که بدون محدودیت فیلم‌هایی با کیفیت حرفه‌ای تولید می‌کند.

کلاس وزن Mavic Mini از بسیاری از پهپادهای دیگر پایین تر و ایمن تر است. بنابراین ممکن است از برخی قوانین مستثنی باشد. “DJI Mavic Mini” بهترین پهپاد ارزان قیمت برای کشاورزان است، با ساختاری قوی و سبک وزن، بیش از یک دوربین خوب و یک جوی استیک با کاربری آسان.

 

نتیجه گیری

انتخاب پهپاد کشاورزی مناسب برای شیوه‌های کشاورزی مدرن ضروری است. ما مدل های مختلفی را بررسی کرده‌ایم که باید قبل از تصمیم‌ گیری در نظر گرفته شوند، مانند هدف پهپاد، نوع پهپاد، قابلیت‌های دوربین و سنسور، زمان و برد پرواز، دوام و مقاومت در برابر آب و هوا، نرم‌افزار و تجزیه و تحلیل داده‌ها و هزینه که برای خرید یک پهپاد کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید.
جدیدترین مقالات
کشاورزی عمودی
کشاورزی هوشمند
کشاورزی عمودی یا کشت طبقاتی

کشاورزی عمودی یک رویکرد نوین به کشاورزی است که به منظور افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف منابع طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش،

نقش پهپادها در هوشمند سازی
پهپادها
نقش پهپادها در بهینه‌سازی زراعت

  نقش پهپادها در هوشمندسازی مزارع در دنیای کنونی با پیشرفت فناوری و علوم کشاورزی،  به عنوان یک رویکرد مهم و نوین در توسعه کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر

تماس با سیرنگ
تلفن: 44166975 , 44166955
ایمیل: infra@sirangplus.com
آدرس: میدان المپیک، خیابان 27، پلاک 11
شنبه تا چهارشنبه: 16:30- 8:30 پنجشنبه: 13:30-8:30